From Rabbit to Albino Hedgehog

Wednesday, January 04, 2017



Assalammualaikum.

From Rabbit to Albino Hedgehog

Semalam Mellya ada cita kisah Whitney si rabbit. Tak baca lagi ? Boleh baca kat SINI

Kesudahannya.... Whitney dihantar pulang ke kedai haiwan. huhu kesian dia.. Tapi nak buat macam mana.. Nak letak dalam rumah takut kencing. Semalam saja 3 kali cuci cage sebab dia kencing besepah haha (biasalah orang tak pernah bela binatang ni, rimas sikit bila ada najis binatang..)

From Rabbit to Albino Hedgehog From Rabbit to Albino Hedgehog

So... akhirnya hedgehog jadi pilhan. Chip nama diberi. Agaknya jenis albino kot hedgehog ni badan putih mata merah. Harga RM 120 rasanya but biasalah nego dapat berapa tak pasti. Uish scary ni, dia kalau terkejut or strangers macam kami ni nak pegang dia mendengus (tak dela mendengus macam bunyi selsema camna tah nak cita tapi ada bunyila).. boleh nampak la dia terkejut, duri-duri dia pun terpacak tau.. Adik cakap sakit juga, tu pun pakai glove. Bila dia terkejut dengan kita-kita sekali terkejut hahaha effect hedgehog ni.

From Rabbit to Albino Hedgehog

Comel sangat. Seronok tengok video orang yang bela hedgehog ni. Nampak dia manja sangat! Tapi rasa Mellya amik masa nak jinakkan dia memandangkan duri yang menakutkan tu.

You Might Also Like

2 comments

  1. Xpernah bela pet ni.
    Kucing ada lah.

    ReplyDelete
  2. cumel..tapi little bit geli la utk festimer..huhu

    ReplyDelete