What's Hot

Monday 1 October 2018

Servis Cuci Kusyen Kereta Murah Area Penang dan Kedah (Kulim) Anak Bujang Cleaning Service


Assalammualaikum.
Ada yang tengah mencari servis cuci kusyen kereta? Polish atau wax kereta? Cuci interior and exterior kereta bagi "merelap" macam kereta baru? Tak cukup dengan kereta nak pulak cuci carpet? Sofa? Tilam? Nah Mellya ada good news dekat korang yang tinggal di area Penang dan Kulim, Kedah. Eh Sungai Petani pun depa terjah! Anak Bujang Cleaning Service ada nak membantu. Dah beroperasi sejak awal tahun 2018 ni, dua anak bujang ni memang pakar bab "mencuci" segala masalah korang dengan harga yang berpatutan! Ramai yang dah cuba servis diorang berdua ni. 

Anak Bujang Cleaning Service

Antara hasil kerja Anak Bujang Cleaning Services
Anak Bujang Cleaning Services menawarkan servis mencuci kusyen kereta yang kotor akibat lecah, makanan tumpah, kotoran , bekas-bekas lama yang meninggalkan kesan payah nak ditanggalkan. Yang lama nampak baru. Dengan kelengkapan terbaru diorang, banyak customer diorang yang berpuas hati! 


Selain membersih kusyen, siling kereta, polish, waxing, panel pintu dan cuci luar dalam haa kusyen rumah, sofa, tilam pun Anak Bujang Cleaning Services boleh handle. Untuk tempahan slot, korang boleh hubungi Hilmi (017-4300200) atau Hafiz (0195750012). Yang nak tengok hasil kerja anak bujang ni boleh singgah FB Page Anak Bujang Cleaning Services dan juga Instagram Anak Bujang Cleaning Services.

Email: anakbujang.cs@gmail.com

1 comment: