What's Hot

Sunday 18 June 2017

Perkhidmatan Review di Mellya Crayola



Assalammualaikum.

Perkhidmatan Review di Mellya Crayola

Salam Ahad. Harini cuti esok keja. Dalam kesempatan ini, nak lah up satu news pasal blog Mellya. Memandangkan ada yang bertanya perkhidmatan review di blog Mellya...Untuk pengetahuan semua, peniaga-peniaga diluar sana untuk majukan business korang Mellya menyediakan perkhidmatan review yang mudah. Korang boleh pilih gift review atau paid reviewGift review korang just bagi product korang untuk Mellya guna masa review nanti. Kalau paid review, korang just bayar and Mellya akan review berdasarkan pemerhatian Mellya and Don't worry entry akan melekat sehingga tamat riwayat blog ni. Usually Mellya akan buat dua post; satu personal review satu lagi information entry. Jadi ada baiknya korang bagi product tersebut untuk direview secara personal.

Bukan itu saja, anda mendapat publisiti secara percuma sekiranya menggunakan perkhidmatan review saya yang akan turut di postkan di laman social media seperti Facebook, Twitter dan Instagram.

Gift Review
Review percuma jika anda menghantar product untuk dicuba. Untuk hasil review yang lebih menarik, secara berbayar mengikut bajet korang dan akan diblast di Facebook, Instagram dan media sosial Mellya yang lain. 

Why Me?
Sebab review Mellya ikhlas dan jujur dari hati haha Dan review itu akan kekal sehinggalah tamat riwayat blog ini. Bonus, Mellya akan update entry tersebut mengikut peredaran masa. Percayalah kuasa blogging ni mampu majukan business korang. Sebab pengguna selalu akan google info mengenai product korang dulu untuk lihat feedback and review pengguna lain sebelum membeli. About Me.


I am flexible! I will review based on your budget so... do contact me for more info ya.
I accept sponsorship and collaboration with terms and conditions. Interested? Whatsapp 0189830500 or contact me directly via email fhatinameliamusa@gmail.com.

5 comments:

  1. Nanti produk airah dh sampai airah bagi mellya try okay.

    ReplyDelete
  2. InshaAllah.. smoga murah rezeki mellya.. :)

    ReplyDelete
  3. aida xde produk utk direview.
    but aida memang suka baca produk review.
    tambah ilmu :)

    ReplyDelete
  4. semoga murah rezeki mellya untuk review produk..

    ReplyDelete
  5. tunggu i buat produk nanti baru i suruh mellya review :p

    ReplyDelete