What's Hot

Tuesday 13 March 2018

Energy Booster Seisi Keluarga, G-STORM 360 by ellVita



Assalammualaikum.


Baru-baru ni Mellya dah cuba Premium Berry by ellVita. Sedap sangat and tak ada rasa or bau hamis pun tau. (Yelah kan diperbuat daripada susu kambing hehe selalu bau hamis). So kalini Mellya nak share satu lagi produk dari ellVita yang sangat famous and selalu sangat habis stock!

Sedikit info tentang ellVita,

G-STORM 360 minuman pra-campuran super goat asli yang mengandungi 22 ingredients penting  yang sesuai untuk diminum oleh seisi keluarga. Antara ramuan yang terkandung dalam susu kambing ellVita ini ialah peppermint, manna gum, black seeds, yogurt, apple, spinach, banana, almond, aloevera, brocolli, white kidney beans, tomato, carrot, clove flower, turmeric, barley glass, green tea, ginger, fennel seeds, f.o.s, dan stevia. Semua bahan aktif ini sangat bagus untuk mereka yang mempunyai masalah pedih ulu hati, gastrik, kerap sendawa, sesak nafas, lemah, pening, muntah dan juga masalah penghadaman.


Memandangkan Mellya sering rasa pening dan muntah and Mama Mellya pula ada masalah gastrik yang boleh dikatakan agak teruk, jadi Mellya pun cuba G-Storm 360 ni.


Banyak faedah dan kebaikan rupanya G-Storm 360 terutama untuk seisi keluarga. Selain membekalkan tenaga, G Storm juga mencergaskan badan. Selain tu, ia membantu menyihatkan perut, membersihkan usus dan toksin dari badan. 


Cara Penyediaan :


Cara penyediaan nya juga sangat mudah. Minum 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam. 1 sachet G-Storm 360 ditambah dengan 120ml air suam dan kacau. Nak letak ice pun boleh. Macam Mellya lebih selesa guna shaker, tak payah nak kacau dah kan hehe 


Sedap tak?


So macam mana? sedap tak? Yes sedap sangat. Rasa mint hehe Macam Premium Berry jugak, tak ada langsung rasa or bau hamis. Bagi mereka yang tak suka minum susu kambing, boleh cuba, sebab tak rasa macam susu kambing pun haa. Selain tu, kepala dah tak meragam, mama pun cakap bila minum G-Storm 360 ni, perut dah tak rasa pedih and kenyang lepas minum. So bagi yang ada masalah ni, wajib cuba tau! Harga? G-Storm 360 cuma RM 60 je, sebotol ada 20 sachet. Harga berpatutan and hasil pun umphh the best, jadi tak salah Mellya nak letak rate 4/5 untuk susu kambing G-Storm 360.

Antara testimoni G-Storm 360.

Wah lepas ni Mellya nak repeat order lah untuk Mama and Abah cuba. Korang pulak macam mana? Ada rasa nak cuba tak? Untuk maklumat lanjut, korang bolehlah hubungi team ellVita di talian berikut:

Website: www.ellvita.com
Hotline: 019-2020911

ellVita, Hadiah terbaik untukmu!



Thanks for reading. Harap-harap post ni membantu semua yang ada masalah penghadaman, gastrik dan pening macam Mellya and Mama Mellya!  ❤


6 comments: