What's Hot

Sunday 7 June 2020

Whitening Pearl Cream Sendayu Tinggi dengan Packaging Baru!

Assalammualaikum.
Korang dah baca review Mell tentang Sendayu Tinggi : Pearl Cream sebelum ni dekat sini ? Kalau belum baca tau, ada yang share feedback dekat bahagian comment. Sepanjang Mell jadi dealer untuk Sendayu Tinggi, Pearl Cream antara product paling laris dalam Sendayu Tinggi. Mama Mell cakap Sendayu Tinggi ni memang jenama lokal terkenal sejak dulu lagi (sejak duluuu.. masa Mell masih kecik lagi). Dia cakap dulu Sendayu Tinggi ada hasilkan macam-macam jenis product yang best sebagai contoh set berpantang tapi sekarang dah tak de product-product tu suma. Mungkin diorang tengah usahakan formulasi baru kot? 

So untuk review kalini Mell nak share new packaging Pearl Cream. 
Antara kandungan Whitening Pearl Cream Sendayu Tinggi

Warna tub lebih cantik dan elegant. Size dan kandungan masih sama. Texture masih sama.
Whitening Pearl Cream ini membantu mencerahkan kulit secara sekata, memudarkan parut dan menghilangkan pigmentasi serta jeragat.

Cara penggunaan: Calitkan sedikit Pearl Cream pada hujung jari. Sapukan sekata pada seluruh wajah, boleh buat 2-3 lapisan mengikut keselesaan kulit. Bagi yang kulit berjerawat dan berminyak, sapu tipis dan baurkan bedak atau loose powder lepas pakai. Boleh juga pakai Pearl Powder dari Sendayu Tinggi. Bagi yang berkulit normal, kering dan sensitif sedikit tebal.

And sekarang Sendayu Tinggi dah keluarkan Set Pearl Series yang baru tau. Pearl Series ni ada 4; Pearl & Yogurt Cleansing Gel, Pearl Essence, Whitening Pearl Cream dan Pearl Powder.
Jom tengok ringkasan kelebihan nya; nanti Mell review satu per satu ye~

Macam mana nak dapatkan product Sendayu Tinggi ni? Korang boleh ke website Sendayu Tinggi atau hubungi Mell untuk pembelian. Harga Sendayu Tinggi Whitening Pearl Cream cuma RM 34.00 (sm), RM 36.00 (ss) untuk harga normal. dan RM 30.60 (sm), RM 32.40 (ss) untuk member. Adios!

6 comments:

  1. Dulu pernh guna sendayu tinggi, sekrg cr brg yg ad kt watson je, senang mne2 ada watson

    ReplyDelete
  2. Omg the packaging is soooo cute!

    ReplyDelete
  3. dah lama pki pearl ni.. mmg elok sgt.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Done follow #749... comel betul packagingnya...

    ReplyDelete
  5. Oh! dan tukar color packaging.
    Pernah guna tak berapa lama dahulu.

    ReplyDelete