What's Hot

Thursday 9 July 2020

Krim Losyen Kulit Mooyah, Formulasi Khas dari Indonesia


Assalammualaikum.
Korang pernah tak rasa lenguh , kejang otot atau sengugut yang amat sangat sampai rasa tak nak buat apa-apa? Mell pernah, and Mell selalu cari minyak panas atau losyen panas untuk sapu pada area yang rasa lenguh dan sengal tu. Before ni Mell pakai product losyen panas yang famous la, namanya start huruf M tuh hahah then my boyfriend (which is now my husband) bagi Mell Krim Losyen Kulit Mooyah formulasi khas dari Indonesia nih. Katanya elok, tapi panas gilerzzzzz sapu sikit je pun dah cukup. haha Mell tak caya mula tu, elehhhh.. sekali sapu mak aiii tak senang duduk jemah oii.So bagi yang tak tahan panas, tak digalakkan cuba okeh!
Krim Losyen Kulit Mooyah, Formulasi Khas dari Indonesia
So ini botol Krim Losyen Kulit Mooyah yang Mell cakap tu. Botol dia simple je pun, tag hijau cap putih. krim losyen tu warna putih. Sesuai untuk seisi keluarga. Bahan yang digunakan untuk buat produk ni berasaskan air and tak melekit bila disapu. Nak pakai bawa solat pun boleh. 
Krim Losyen Kulit Mooyah ini sangat bermanfaat pada kawasan yang bermasalah seperti tengkuk, bahu, siku, belakang, lutut dan tumit. Antara permasalahan yang diatasi oleh Krim Mooyah ini ialah sakit dada, terseliuh, lebam, salah urat, otot bengkak, kejang otot, kebas, kesemutan, angin, sengal, kembung perut dan juga senggugut.
Antara kandungan Krim Mooyah ini ialah: RO water, Jojoba Oil, Aloevera, Peppermint, Paraffin Oil dll. Krim Mooyah ni bila dipakai, ia mempunyai keunikan rasa yang sensasi dengan dwi aksi. Panas dan sejuk yang berlarutan. dengan tempoh masa yang lama membuatkan pemakai sentiasa berasa lega. Ia juga menyegarkan dan melembapkan kulit si pemakai, sekaligus bertindak menyingkirkan kulit mati yang melekat. 
Cara penggunaan: Bersihkan tempat yang sakit dengan air bersih. Lap hingga kering, Letakkan krim mooyah di tempat yang sakit dan ratakan hingga meresap. Tunggu dan nikmati kesegarannya. 

So macam mana? Kalau korang nak try, korang boleh hubungi no dibawah ye: 
017-4330200 (Hilmi)
018-9830500 (Mell)

Thanks for reading! 

No comments:

Post a Comment