What's Hot

Sunday 12 August 2018

Makeover 2 Minutes - Goddess Skin All Day Instant Whitening Face Cream Review


Assalammualaikum.
Makeover 2 minit untuk kulit cerah menawan? Macam mana tu? Mesti ramai yang nak tahu macam mana nak dapatkan kulit putih mulus dalam masa yang singkat. So baru-baru ni, Mellya diperkenalkan dengan product baru dari Goddess Beauty, Goddess Skin All Day Instant Whitening Face Cream.

Goddess Skin All Day Instant Whitening Cream 

Whitening Face Cream dengan SPF 20++
Diformulasikan dengan teknologi dari France, krim wajah tanpa makeup sangat ringan pada kulit, mencerahkan, melembap dan melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari. Antara bahan penting; Sarang burung, Alpha Arbutin Bear-berry, Aloevera,  Vitamin C & Vitamin E.

credit: http://goddessbeauty.co/index.php#

Kelebihan Goddess Skin All Day Instant Whitening Face Cream secara ringkas nya: Moisturizing, Instantly Brightens, Sun Care, Regenerate. 
Tekstur ringan dan tidak berminyak.

My Honest Review:


Apa yang best Goddess Skin All Day Instant Whitening Face Cream ni? Mestilah best bila kita malas nak makeup cuma calit face cream ni ke seluruh muka dan leher, sapu liptint sikit je dah ready to go! So for those yang nak kulit cerah dan sihat dalam masa yang sama, melembap boleh la try Instant Whitening Face Cream keluaran Goddess Beauty ni. Mellya memang suka gila sebab boleh nampak muka cerah sikit bila pakai cream ni. Wangi pulak tu!

Cara penggunaan:

Mula dengan rutin harian, cleanser, toner, serum dan moisturiser. Kemudian, sapu sebahagian kecil Goddess Skin All Day Instant Whitening Face Cream dan ratakan pada muka dan leher dalam urutan ke atas.

Sebotol mengandungi 30ml cuma RM 179, free delivery seluruh Malaysia! Berminat? Untuk maklumat lanjut korang boleh hubungi team Goddess Beauty & Events di contact di bawah ❤
Goddess Beauty & Events
Email: hello@goddessbeauty.co
Website: http://goddessbeauty.co
Facebook: https://www.facebook.com/goddessbeautyco/
Instagram: https://www.instagram.com/goddessbeauty.co/

4 comments:

  1. Wah! Ini rahsia kulit cantik berseri ya.. ;)

    ReplyDelete
  2. interesting. it seems like this product is using organic substances which is really good for the skin. might try them :)

    ReplyDelete
  3. SPF sangat penting skrng. hehehe and u urself da lawa hehe makin comey lew =D

    ReplyDelete