What's Hot

Sunday 6 January 2019

Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist Review


Asalammualaikum.


Happy weekend guys! Jalan-jalan ke tu? haha Weekend jela time nak release tension pun. Kalau keluar rumah mesti nak wangi-wangikan? Ada ke yang keluar rumah nak bau kepam? Mell kalau keluar selalu nak kena spray sikit perfume tak pun body mist. Eh mestilahh! Makin banyak product baru yang Althea dah keluarkan. Sekarang dah ada body mist dah tau! And body mist ni hasil collaboration Althea dengan artis cantik Indonesia kesayangan ramai, Titi Kamal!

Althea Stay Fresh Sparkling Body Mist


Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist , wangian lembut dan ringan campuran floral dan buah-buahan. Wangian kegemaran Titi Kamal sendiri tau!


Antara kandungan penting Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ialah :

Damask rose water - Keeps the skin hydrated and gives a gentle fragrance

Orange Flower extract - Refreshes the senses

Elder flower extract - Cools and soothes the skin, while giving out a feminine scent



Setiap botol mengandungi 100ml dan berharga cuma RM 35. Botol ringan dan sesuai untuk dibawa kemana saja. Korang cuma boleh dapatkan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ni di Althea Korea saja tau. heheh Sesuai untuk pelbagai gaya harian, ianya tidak melekit dan sesuai digunakan sebagai wangian harian kerana ia meninggalkan kesan bauan segar pada si pemakai. Bau bunga dan buah-buahan yang sangat lembut dan tahan lama.

Cara pakai: Selepas bersihkan badan, spray Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ni ke badan sebelum keluar.

Mellya memang suka dengan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ni sebab bau nya lembut, tak over dan tak memeningkan kepala macam sesetengah body mist yang lain. Even bau dia lembut, tapi bau nya boleh tahan agak lama. Spray sedikit je pun dah cukup buat korang wangi dan segar. hihi  Pastu kalau korang sembur ke badan pun korang tak kan rasa melekit langsung. 


So bagi korang yang berminat cuba bolehlah beli dekat website Althea Korea ye. Nak dapat discount 20% boleh register disini. Adioss! ❤

2 comments: