What's Hot

Wednesday 15 February 2023

Pelancaran Program Diet bersama Kitsui Meal Replacement Plus (KMRP)

KMRP COVER
Tahu tak Kitsui ada mengeluarkan produk terbaru bertujuan untuk sebuah Diet Program dengan  hanya RM39.90 sahaja menggunakan Kitsui Meal Replacement Plus? KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ®️ KMRP adalah program diet yang sangat rendah kalori. Dapat Mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari. Secara tak langsung ia membantu dalam pengurusan berat badan dan sebagai pengganti Makanan yang seimbang. 

KMRP

Kitsui telah merangka diet program yang mempunyai 3 peringkat atau level iaitu :


KMRP LEVEL 1

DIET PROGRAM KMRP LEVEL 1 - Untuk menurunkan berat badan yang normal (Kurangkan 1 hingga 3 kg sebulan), 1 paket sehari (1 penggantian makanan).


KITSUI LEVEL 2


DIET PROGRAM KMRP LEVEL 2 - Untuk menurunkan berat badan yang sederhana (Kurangkan 3 hingga 4 kg sebulan), 2 paket sehari (2 penggantian makanan).


KITSUI LEVEL 3


DIET PROGRAM KMRP LEVEL 3 - Untuk menurunkan berat badan intensif (Kurangkan 5 kg & ke atas sebulan), 3 paket sehari + 1 hidangan yang mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan (3 penggantian makanan).

KMRP 2

Cara pengambilan Kitsui Meal Replacement Plus (KMRP) ini ialah dengan membancuh 1 sachet ke dalam 1 bekas yang mengandungi 200-250ml air suam atau air sejuk sebelum goncang sehingga larut dan minum. Boleh je add special ingredients seperti oatmeal, kekacangm buah-buahan, badam dan lain-lain untuk menambah kesedapan dan khasiat KMRP ini. Setahu Mell setiap pembelian akan dapat free gift Shaker Kitsui untuk kegunaan pengamal. Jadi mudah bukan?


Kenapa korang mesti pilih KMRP?


Hal ini kerana KMRP kaya dengan 18 vitamins dan minerals penting - termasuk vitamin A, B12, B1, B2, B6, D, D3, E, C, magnesium, Zink, kalsium, Biotin - untuk membantu menjaga kesihatan sepanjang aktiviti penurunan berat badan. (KMRP) adalah sumber serat yang baik, yang boleh membantu memastikan perut merasa kenyang, sambil menyokong penurunan berat badan. KMRP juga mengandungi bahan premium seperti Bijirin Oat,Oat protein, Konjac, L-Carnitine & Biji Chia. Ia juga dirumus dengan chocolate milk powder dan  cip biskut yang lazat.


KMRP 3

Untuk kesan terbaik, boleh dijadikan meal replacement untuk breakfast, lunch dan dinner.


Walaupun kandungan kalori yang rendah, vitamin dan mineralnya mampu memberi tenaga untuk aktiviti harian. Dan of course, perkara yang paling best ialah quick & easy! Sangat convenient walau sesibuk mana pun, saya takkan terlepas mendapatkan makanan yang berkhasiat dari setiap sachet KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS. 


Oh ya by the way, KMRP tidak sesuai untuk ibu mengandung tetapi sesuai untuk ibu menyusu dan remaja berumur 18 tahun ke atas. Jadi bagi mereka yang memang mahukan berat badan yang ideal sahaja digalakkan untuk menggunakan KMRP tau!


Jadi mana korang nak dapatkan produk Kitsui terbaru ni? Korang boleh je kunjungi farmasi, Watsons, Guardian, Lazada atau website Kitsui sendiri untuk pembelian KMRP dengan harga cuma RM39.90 sahaja. 


No comments:

Post a Comment