What's Hot

Saturday 10 March 2018

Sihat di Dalam Cantik di Luar, Oh My Premium Berry !


Assalammualaikum.

Hi silent readers! Thanks for reading my blog without failed. lol Walaupun korang tak comment but i know you are still reading this blog. Back to the main purpose, kalini Mellya nak share one of my favorite healthy drinks by ellVita susu kambing. This year, Mellya dah masuk umur 25 tahun dah. Mana ada orang umur makin berkurang, mestilah makin bertambah kan? So disebabkan rasa makin tua ni, mulalah mencari product-product kesihatan yang boleh buat kita cantik luar dan dalam.


Premium Berry by ellVita ini ialah minuman kolagen yang berasaskan susu kambing dengan 15 bahan aktif semulajadi terbaik dan terpilih dari seluruh dunia seperti Strawberi, Buah beri, Kolagen, Ekstrak sakura, applephenon, astaxanthin, badam, kismis, habbatus sauda, buah tin, delima, Saffron, Kurma, dan madu. Bahan yang digunakan ialah 100% organik dan diimport khas dari Holland yang merupakan pengeluar produk tenusu terkemuka di dunia.

Sedikit info tentang ellVita,

Premium Berry adalah salah satu product yang dihasilkan khas oleh ellVita untuk mereka yang inginkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa. Antara kebaikan pengambilan susu kambing Premium Berry yang wajib kita tahu:


Selain membekalkan tenaga dan sumber vitamin yang cukup untuk aktiviti seharian, Premium Berry membantu kita untuk mencegah masalah, dan merawat kulit serta melindungi dari sinaran UV.


Setiap box mengandungi 20 sachet, 25 gram setiap satu. Harga ellVita Premium Berry 500g (20sachet) hanya RM 60 (sm) dan RM 65 (ss).



Cara pengambilan nya sangat mudah. Tak perlu guna air panas. Cuma air suam atau sejuk sangat okay. Sebab kalau guna air panas khasiatnya akan hilang. Macam Mellya nak mudahkan bancuhan, Mellya guna shaker untuk shake air ni. Masukkan air sejuk 200ml, tutup penutup dan goncang sampai letih. haha Then, dah ready untuk diminum. Untuk mereka yang berumur 15 tahun keatas, boleh minum Premium Berry ni dua kali sehari.


Apa yang menarik perhatian Mellya tentang Premium Berry ini ialah walaupun ingredients penting nya ialah susu kambing, tapi ia tidak berbau hamis dan sedap untuk diminum. Jadi mereka yang tidak menggemari susu kambing boleh minum minuman kolagen ni tanpa rasa mual. Selain tu, Premium Berry boleh diminum oleh lelaki dan juga wanita. Tidak terlalu manis dan sedap! Rasa strawberi tau.


At first, i dont expect any changes to my skin after drinking this, as long as it gives the goodness and benefits to my health. Tapi rupanya, the changes are real. Muka rasa lebih bersih, lembap, dan sihat. Mungkin disebabkan oleh kandungan kolagen yang banyak bantu masalah kulit yang Mellya hadapi. 


Antara testimoni Premium Berry.

So ladies, is it worth buying and worth trying? Kalau tanya Mellya, my answer will be definitely yes! Rasa tak menyesal cuba product dari ellVita ni. I rated this product 4 out of 5!


Bagi uols yang tak minat minuman berperisa berries ni, ellVita ada juga tiga lagi jenis minuman kesihatan dan semuanya berasaskan susu kambing! Vachoc berperisa coklat dan Orgalac berperisa asli dan vanilla berharga RM 45 (sm) dan RM 50 (ss) setiap satu. haa boleh cuba juga banyak feedback baik dari pengguna susu kambing ni, sesuai pulak untuk semua peringkat umur dari yang berusia setahun hingga ke pangkat datuk nenek. Bagi yang mempunyai masalah gastrik dan masalah penghadaman, boleh lah consume Gstorm 360. Nanti Mellya share dengan lebih lanjut pasal G-storm 360 di post yang akan datang ye.


Mana nak dapat product-product dari ellVita ni ya? Ramai dah tanya soalan ni sejak first day Mellya upload status nak cuba susu kambing nih. Haa so readers, for more info you can contact ellVita team through the followings socmed:
Website: www.ellvita.com
Hotline: 019-2020911

ellVita, Hadiah terbaik untukmu!

By the way, thanks for reading ya. Harap entry ni sedikit sebanyak membantu korang semua untuk cari minuman kesihatan yang terbaik untuk diri korang dan yang tersayang. ❤


8 comments:

  1. Sedap dan berkhasiat produk ni 👍👍👍

    ReplyDelete
  2. patutlah cantik. plis share dengan i.. haha.. eh eh sama la template awk ngn kita. dah la umur pun sama. kembaq kita dh jumpaaa. hahaha. busyra suka sngt tengok template ni. nampak kemas ja kan mel.. <3 semangat tau dalam berblogging! <3 mellyaaa.. busyra nak tnya pasai blog ni.. nnti busyra wasap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdela awokk muka dlm nih suma org jdi cantik hihihi tengok blog busyra la cantik sgt :D okay wsp je anytime ^^

      Delete
  3. Nampak sedap..lagi perisa strawberi.. orangnya pon kompem bertambah cun

    ReplyDelete
  4. Patutlah cantik selalu je :)

    ReplyDelete