What's Hot

Wednesday 21 March 2018

Tempah Huawei Nova 2 Lite Anda Sekarang di Mstore, Prangin Mall



Assalammualaikum.


Hi semua! Sejak akhir-akhir ni ramai yang dah memilih Huawei sebagai pengeluar handphone android yang berkualiti dengan harga berpatutan. Baru-baru ni juga Mellya ada dengar yang mereka bakal melancarkan model baru. Memang tak sabar nak tunggu tau sebab selalu kalau Huawei keluarkan model baru, mesti dapat sambutan hangat.


Jadi Mellya nak share satu berita baik buat peminat Huawei sekalian, sempena pelancaran dan pembukaan Mstore di Prangin Mall, Pulau Pinang, Mstore memberi peluang kepada para pelanggan mereka untuk menempah model terbaru Huawei yang bakal dilancarkan tak lama lagi iaitu Huawei Nova 2 Lite dengan deposit serendah RM 100 sahaja! Wow ada ke shop-shop lain yang buat macam ni? Sebelum tu, jom tengok serba sedikit info spesifikasi Huawei Nova 2 Lite ni.



Antara spesifikasi Huawei Nova 2 Lite yang sememangnya menarik perhatian “Android lovers” ialah 3GB RAM + 32GB ROM, Selfie Toning Flash, Fingerprint Sensor, Android Oreo, HD display, 13MP+2MP rear camera, 8MP front camera dengan tiga warna pilihan: hitam, biru & gold. Harga Cuma RM 799 sahaja!


Best bukan? Dengan spesifikasi begitu hebat dan harga yang sangat mampu milik memang buat kita nak tempah sekarang! Oh ya, lagi berita baik buat mereka yang telah menempah dan membeli Huawei Nova 2 Lite di @Mstorepg, korang layak menyertai cabutan bertuah untuk memenangi pelbagai hadiah menarik bernilai hamper RM 10, 000!


Bukan tu je tau, para pelanggan @Mstorepg yang telah menempah Huawei Nova 2 Lite akan dapat voucher KFC dan beg travel ekslusif dari Huawei ni. 

So macam mana? Nak tempah? Deposit RM 100 je pun dah boleh tempah Huawei Nova 2 Lite ni. Order sekarang, korang boleh collect phone korang seawal 23 March 2018. Nak pastikan korang layak menyertai cabutan bertuah, korang mestilah dapatkan phone ni sebelum tarikh cabutan iaitu 25 March 2018 tau. Tunggu apa lagi tu? Jom order sekarang. 

Nak tahu info lanjut boleh dapatkan di: 
Facebook: 
https://www.facebook.com/MStorePG/
Instagram: 
https://www.instagram.com/mstorepg/ 
Alamat: 
M store 
33-G-52, Prangin Mall, 
Jalan Dr Lim Chwee Leong, 10100 Georgetown, Penang.

5 comments:

  1. ramai dah yang pilih huawei ni kan.. spec dia pun best :D

    ReplyDelete
  2. incek hubby dah beli hp ni..cantik hasil cameranyer... <3

    ReplyDelete
  3. mmg cantik dan hasil dr handphone ni mmg terbaik. Awatla baru turun harga kalau tak mmg dh ambil hp ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Mai pun pengguna Huawei, memang puas hati, hehehe.

    ReplyDelete
  5. Huawei Nova 2 ni memang menarik dan hebat, zumal dah tengok hari tu tapi tak mampu lagi nak beli. Hehe...

    ReplyDelete