What's Hot

Sunday 27 January 2019

HAVE Herbal Spray , Spray Pelbagai Manfaat Istimewa dari Dr Sheikh Muszaphar, Angkasawan Malaysia


Assalammualaikum.
HAVE Herbal Spray

Hi korang! Ada yang selalu ada masalah sakit-sakit badan? Migrain? Mempunyai masalah kulit atau masalah resdung? Mellya selalu migrain. Bila banyak kerja kat office mulalah sakit kepala. Dah tu satu kerja pun tak dapat nak buat. Kadang-kadang pagi-pagi gatal hidung, bersin memanjang. Yang ada masalah resdung mesti korang ada simptom ni jugak kan. Tu belum bab jerawat lagi. Kadang tu salah makan, siap sedia lah pipi tu haa. Baru-baru ni, sajalah Mellya survey dekat instagram, mana tau terjumpa ointment yang serasi dengan masalah Mellya ni dan akhirnya terjumpa lah satu instagram jual herbal spray, namanya Have Herbal Spray.
HAVE Herbal Spray
Have Herbal Spray ni diperkenalkan oleh Dr Sheikh Muszaphar Shukor, angkasawan Malaysia pertama. 

HAVE Herbal Spray

HAVE herbal spray produk tempatan yang berupaya merawat pelbagai masalah luaran. Diperbuat daripada 10 bahan herba iaitu Ekstrak Safron, Estrak Gaharu, Ekstrak Minyak Kayu Putih, Ekstrak Habbatussauda, Ekstrak Minyak Argan, Ekstrak Daun Pudina, Ekstrak Limau Purut, Estrak Halia Bara, Estrak Minyak Kelapa Dara, Ekstrak Halia menggunakan kaedah nano teknologi, HAVE herbal spray kini kian mendapat tempat dihati penggunanya tau. Mendapat kelulusan JAKIM dan KMM, HAVE herbal spray dipercayai selamat untuk digunakan oleh semua peringkat umur, 5 tahun dan ke atas untuk merawat pelbagai masalah luaran.
Setiap botol berharga RM 44.90(sm) dan RM47.90(ss) mengandungi 12ml 

Sesuai untuk digunakan bagi merawat masalah luaran, HAVE herbal spray banyak manfaatnya. Antara masalah luaran yang boleh dirawat ialah, terseliuh, lenguh pinggang, sakit sendi, gatal kulit, panau, kurap, stress, pening kepala, migrain, sakit gusi, sakit gigi, resdung dan juga selesema.

Cara penggunaan: 

Sembur dan sapu di tempat yang bermasalah, sapu sehingga rata. Hanya boleh dipakai untuk kegunaan masalah luaran sahaja. Tapi kalau tertelan, tak membahayakan kerana HAVE herbal spray diperbuat daripada herba yang tidak membahayakan. Juga boleh digunakan pada bayi, tapi cuma sapu tipis bersesuaian dengan tubuh bayi.

My Honest Review:

Sejuk dan berangin, bau nya sangat segar (bau macam gula-gula hacks hitam kalau tak salah mell hahaha). Alhamdulillah sejak pakai HAVE herbal spray ni, sakit kepala migrain kurang dah tak perlu makan panadol cuma kekadang je kena makan jugak (bila dah teruk sangat lah lol). Sometimes Mellya juga sapu kawasan yang lenguh, bila kerja di office memang selalu lenguh belakang sebab duduk terlalu lama. Senggugut tak payah cerita lah. Sepanjang sebulan Mellya cuba HAVE herbal spray ni, Mellya suka sangat and rasa tak rugi cuba. Ingatkan sebotol kecik ni tak dapat tahan sebulan, rupanya tak perlu banyak, beberapa titik je pun dah cukup untuk sapu dan merawat area yang bermasalah. Boleh pulak share dengan family bila travel sebab size nya yang kecil dan mudah dibawa.

Selain masalah yang Mellya hadapi tu, ramai juga yang review HAVE herbal spray juga boleh merawat sakit gigi, gusi, melecur, gout, stress, jerawat, gigitan serangga, rambut gugur, dan lain-lagi. 

HAVE Herbal Spray
Antara testimoni HAVE herbal spray.
HAVE Herbal Spray
Menarik bukan? Kalau korang berminat untuk cuba juga bolehlah order secara terus dengan menghubungi team HAVE disini. Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi team HAVE herbal spray di contact yang Mellya sediakan di bawah ya. Thanks for reading ❤

HAVE Herbal Spray
HAVE Herbal Spray
Telefon: 06 675 7413
Website: https://have.com.my
Instagram: https://www.instagram.com/have.malaysia/

3 comments:

  1. baru tahu juga ada produk ini..

    macam best jer

    ReplyDelete
  2. Wow mama pun baru Tau Ada helbao spray ni

    ReplyDelete
  3. Wah bagus ni, untuk ikhtiar dari luaran :)

    ReplyDelete